Першочергові напрями роботи з соціальними партнерами
Договір про співпрацю з товариством “Конотопагропостач”
Договір про співпрацю з товариством “Радгосп “Шевченківський”
Звіт про хід і результати І етапу експериментальної роботи
Соціальні партнери ліцею:
25 червня 2018 року підведено підсумки констатувальних етапів перших регіональних майданчиків області на засіданні навчально-методичної Ради при Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти у Сумській області.
Результатами проведеної роботи став аналіз теоретичної дослідженості, практичного стану упровадження елементів дуальної форми навчання в області, SWOT-аналіз, визначено елементи дуальної форми навчання та критерії ефективності впровадження елементів дуальної форми навчання у Сумському регіоні для закладів освіти професійної (професійно-технічної). Проміжні результати експериментальних закладів засвідчили підвищення рівня професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки.
Становлення інституту соціального партнерства агропромислового сектору регіону презентували Реутиський ПАЛ і Конотопський ПАЛ у проектах співпраці з роботодавцями. Реалізація проектної діяльності дозволить залучити соціальних партнерів до активної участі у підготовці, перепідготовці, підвищенні кваліфікації робітників, в освітній діяльності закладів, посилить роль місцевих органів виконавчої влади щодо узгодження і реалізації інтересів усіх учасників цього процесу для підготовки мобільного, висококваліфікованого, конкурентоздатного робітника, здатного задовольнити сучасний ринок праці.
24 жовтня 2018 року під час X Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція “Співпраця закладів професійної (професійно-технічної) освіти з роботодавцями: інноваційні шляхи розвитку соціального партнерства». Організаторами якої виступили: Департамент професійної освіти МОН України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Інститут професійно-технічної освіти НАПН України.
У ході конференції обговорювалися питання: соціальне партнерство у державній політиці України; розвиток державно-приватного партнерства в професійній освіті; співпраця закладів професійної (професійно-технічної) освіти з роботодавцями в регіонах України; впровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх фахівців.
Директор Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України Валентина Олександрівна Радкевич привітала учасників і розповіла про інноваційні моделі розвитку соціального партнерства в країнах Європейського Союзу.
Директор департаменту професійної освіти Міністерства освіти і науки України Микола Сигізмундович Кучинський виступів з доповіддю «Сучасна професійна освіта та розвиток публічно-приватного партнерства». Старший майстер Золотівського професійного ліцею Луганської області Руденко Віктор Григорович доповів про досвід співпраці закладу професійної (професійно-технічної) освіти з роботодавцями – представниками вугільних підприємств Луганщини. Заступник директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області Гришаєва Олена Вікторівна представила доповідь «Забезпечення якості надання освітніх послуг у сфері професійної (професійно-технічної) освіти через роботу піклувальних рад, як інструментарію державно-приватного партнерства». Заступник директора Державного професійно-технічного навчального закладу «Конотопський професійний аграрний ліцей» Ганжа Наталія Олександрівна розповіла про досвід і практику співпраці закладів професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області з роботодавцями.
Усі учасники конференції мали можливість обговорити нагальні проблеми, пов’язані з розвитком соціального партнерства в професійній (професійно-технічній) освіті, доповідачі були нагородженні відповідними дипломами.
Звіт про хід і результати ІІ етапу експериментальної роботи
ІІІ етап експерименту (вересень 2019 – червень 2020).