Анастасія Хитаєнко

Президент учнівського самоврядування

Як ви вже всі знаєте я – Анастасія. Навчаюсь на І курсі за професією «Плодоовочівник, кухар».

Самоврядування – це належним чином організована робота для того, щоб однаково добре жилося всім, хто разом вчиться або працює… Щоб один одного не кривдили, не перешкоджали, не докучали… Щоб допомагали, піклувалися, стежили за порядком і правопорядком…

 казав Януш Корчак польський лікар, педагог, письменник, публіцист.

Отже, свою роботу я як віце – президент  Центрального осередку хотіла б зорієнтувати  на безкорисну допомогу тим, хто її потребує.

 А також  проведенням :

  • Екологічних акцій «Не викидайте гроші на смітник», «Менше сміття – краще життя»,  «Ми тут живемо».
  • Акцій «Хай серце не втрачає доброти»,  «Новий рік без самотності», «Великодній тиждень добра».
  • Активізувати роботу волонтерського руху під гаслом  -«Доброті та милосердю своє серце  відкривай» (підтримка чистоти та порядку пам’ятних поховань та пам’ятників району.)
  • Зустрічі з цікавими та видатними людьми

«Жива бібліотека».

А також продовжувати традиційні  напрямки роботи. Це має бути постійна допомога громадянам похилого віку, допомога дітям з особливим потребами, учням, які потрапили в кризові ситуації, проводити роботу  з організації просвітницької роботи серед однолітків щодо формування навичок здорового способу життя, попередження поширення тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії в дитячому та молодіжному середовищі, щоб  робота учнівського самоврядування сприяла формуванню більш чіткої й усвідомленої громадянської позиції, ціннісного ставлення до себе та інших.

Я планую зробити студентське життя цікавішим і кращим. Заклад освіти –  це другий дім для учнівської молоді. Місце де вони повинні відчувати себе потрібними, корисними та відчувати, що їх розуміють. На мою думку, молодь повинна бути соціально активною, а навчання захоплюючим процесом, тому ставлю собі за завдання : мотивувати наших учнів приймати активну участь у житті  та забезпечити інтерес учнівської молоді у проведенні спільного часу під час навчання та поза ним.

В цьому нам допоможе створення комфортної вайфай зони, учнівського радіо, кіноклубу, а також тьюторського центру,  де учні старших курсів будуть допомагати першокурсникам адаптуватися до нового життя. Ми будемо організовувати спільні туристичні поїздки. Організуємо власну групу в соц.мережах про студентське життя, де кожен зможе поділитися власним досвідом навчання (дати поради, щодо різних ситуацій). Це лише початок, у мене, ще багато ідей.

На посаду президента учнівського самоврядування йду свідомо, так як вважаю , що у мене є великий потенціал ,  та є ідеї, які хотілося б реалізувати для урізноманітнення життя .

Я розумію, що бути президентом учнівського самоврядування – це відповідальна посада, це багато спільної роботи, але я вірю, що ми разом зможемо покращити учнівське життя .

Дякую за увагу та підтримку!

Не талановитих дітей немає! Діти вчаться у самого життя.

 Академік І.Ярмаченко сказав:

  1. Якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти.
  2. Якщо дитина живе в атмосфері ворожнечі, вона вчиться агресивності.
  3. Якщо дитину висміюють, вона стає замкненою.
  4. Якщо дитина виростає в терпимості, вона читься розуміти інших.
  5. Якщо дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною.
  6. Якщо дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою.

          Якщо дитина росте в атмосфері приязності, вона вчиться любити людей.

 Сенс учнівського самоврядування полягає не в тому, щоб учні включалися в існуючі піраміди керівництва – виховання, а в тому, щоб вони набували особистого досвіду, демократичних стосунків.

 Самоврядування розвиватиметься в разі, коли цього захочуть самі учні , які відчувають у ньому потребу, необхідність. Потреба виникає пізніше, а для початку необхідно постаратись, щоб учні отримали задоволення від самої діяльності. Учні багато можуть, якщо їм цікаво!

Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління ліцейними справами, через діяльність в органах самоврядування.